SPEEDMANIACS.COM - Project CARS: Build 374 macht Ford GT40 MkIV fahrbar
http://www.speedmaniacs.com/News,Project-CARS-Build-374-macht-Ford-GT40-MkIV-fahrbar,6243

Project CARS: Build 374 macht Ford GT40 MkIV fahrbar

22.12.2012

Die aktuelle Pre-Alpha-Version zu Project CARS umfasst wieder viele Detailverbesserungen und macht außerdem eine erste Version des Ford GT40 MkIV spielbar. Hier gibt es alle Infos zum neuen Build 374.

Project CARS: Build 374 macht Ford GT40 MkIV fahrbarProject CARS: Build 374 macht Ford GT40 MkIV fahrbar  Zoom Alle Pre-Alpha-Tester von Project CARS ab Status Teammitglied+ aufwärts können jetzt das Build 374 spielen und testen. Neben vielen Detailverbesserungen, zum Beispiel bei den Strecken, enthält die aktuelle Version mit dem Ford GT40 MkIV auch eine erste Version des legendären Sportwagens der 1967 bei den Langstrecken über 12 und 24 Stunden in Sebring und Le Mans als Sieger die Ziellinie überquerte.

Mit dem Ford GT40 MkIV haben Project CARS-Unterstützer somit über die kommenden Feiertage, an denen sich auch die Entwickler eine kurze Auszeit gönnen werden, ein neues Spielzeug das trotz des frühen Entwicklungsstatus fahrerisch herausfordernd ist.

Die Einzelheiten zu den mit den letzten Builds verbundenen Änderungen zeigt wie immer das folgende Changelog.

Build 374 (21/12/12, Team Member+)
Online:
-Fix for ghosts not loading on consoles
-Don’t wait for stat submit if not signed in

Stats:
-Bumped version of all vehicles for Friday’s stat reset

Tracks:
-Milan Short/GP: Add latest assets from TomT, add latest assets from JanP, fixed podium model, remaping some parts, add spec map for monastery, add concrete textures for bridge parts
-Heusden: Added assets, garage interiors, updated pitlane collisions, added emissive maps for pitlane buildings
-Milan Update textures and nmp map
-Belgian Forest Circuit: Added wetroad effects
-Bathurst: Wet track and racingline added to road, kerbs, gravel, drain. Gaps found at wall fixed
-Bathurst: Additional texturemaps
-Moravia: Textures update
-Moravia: Added new version grandstands, gas station, reworked back side of garages
-Azure Circuit: More work on the portier area, added new stuff, new textures, better fixed old buidlings, reworked mirabeau walls, added latest nibox stuff under the mirabeau, replaced/added trees/bushes around this area
-Monterey: Added wet road effects
-Common: Tweaked wet road effect textures of drain and astroturf

Vehicles:
-BMW Z4 GT3: 2012 24H BMW works livery – added THX FANS to car 19
-Ford GT40 MkIV: Small aero tweak
-Ford GT40 MkIV: Added LODD and used it as placeholder for LODs B and C. Many fixes from testing in game. Collision updated, detachables working, joints fixed
-Ford GT40 MkIV: Adding GT40 AI audio
-Ford GT40 MkIV: Updating GT40 sound set with latest load curves, filtering, EQ and compression. Plus subwave, vibration and exhaust res
-Racers: Revised physics using as much real world data as possible
-Palmer Jag: Fixed ride height detection points


weitere News zum Thema


© 2018 - Alle Rechte vorbehalten