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GAME STOCKCAR 2013: V1.10 der PC-Rennsimulation veröffentlicht

23.11.2013

Die Entwickler von Reiza Studios aus Brasilien haben nun die Releaseversion von GAME STOCKCAR 2013 veröffentlicht. Hier erfahrt ihr welche Änderungen noch vorgenommen wurden - 60 Minuten-Testversion verfügbar.

GAME STOCKCAR 2013: V1.10 der PC-Rennsimulation veröffentlichtGAME STOCKCAR 2013: V1.10 der PC-Rennsimulation veröffentlicht  Zoom Nach einer Vorabversion für alle Vorbesteller, ist nun die Releaseversion 1.10 zur PC-Rennsimulation GAME STOCKCAR 2013 von Reiza Studios veröffentlicht worden. Ein Blick in das detaillierte Changelog, welches auch am Artikelende zu finden ist, verrät, dass die Entwickler die Zeit gut genutzt haben und diverse kleinere Verbesserungen am Spiel, den Fahrzeugen und Strecken vorgenommen haben und die Physik der einzelnen Wagen noch einmal umfassend überarbeitet wurde.

Für Spieler die bereits den Releasekandidaten V1.00 installiert haben, wird ein 258 MB großes Direktupdate angeboten. Die Vollversion von GAME STOCKCAR 2013 kann online zum Preis von 24.90 US-Dollar, umgerechnet rund 20 Euro, erworben werden. Die 5,08 GB große Installationsdatei kann auf der offiziellen Webseite heruntergeladen werden und funktioniert ohne Eingabe der zur Freischaltung benötigten Seriennummer für 60 Minuten auch als Testversion um das Spiel auszuprobieren.

GAME STOCKCAR - V1.10-Changelog:
General
-Added GSC Sync tool for a simplified auto-update proceduresfor future developments of the game;
-Corrected bug that could prompt "Fingerprint Mismatch";
-Corrected bug that prevented some 3rd party plugins from functioning properly;
-Corrected minor UI bugs;

Cars
-Corrected onboard cameras for various cars;
-Corrected Copersucar .gen bug which could cause online mismatches;
-Corrected skinning / naming / numbering bugs in various cars;

Tracks
-Fixed various animated flag issues;
-Tweaked AI for several kart layouts;
-Various Track Camera tweaks
-Increased car capacity to 34 at Cordoba and Taruma

Physics
StockV8
-Minor inertia and tyre adjustments.

F-Reiza
-Reduced engine speed heating to correct engine overheating too quickly;

-Significant tyre adjustments to both soft and medium compounds, both in terms of handling (basically giving the tires more front bite) and wear / heating (about 0.5s in laptimes between the two, with the mediums lasting roughly 20% more). Inertia values also adjusted;

F-Classic
-Minor inertia and tyre adjustments;
-Added a qualifying tyre compound, good for a single Senna-style qualifying lap only, roughly 1.5s faster than the regular race tires but it needs to be properly managed. Push too hard on the outlap and it will be off before you finish the flying lap.

F-Retro
-Minor inertia and tyre adjustments.

F-3
-Reduced engine speed heating to correct engine overheating too quickly;
-Minor inertia and tyre adjustments.

Camaro SS
-Minor inertia and tyre adjustments.

Mini
-Minor inertia and tyre adjustments.

Opala
-Minor inertia and tyre adjustments;
-Adjusted height and wheel graphical offsets to make the car´s height and attitude a little more accurate - does add some clipping of the front wheels to the fenders a high steer angles however. These don´t affect handling.

Karts
-Tyres substantially revamped for v1.00, handling and FFB much improved.

Audio
-Improved internal sounds for Formula Retro;
-Various adjustments to kart, Opala & StockV8 sounds.


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