SPEEDMANIACS.COM - Project CARS: Build 438 mit besonderer Ãœberraschung
http://www.speedmaniacs.com/News,Project-CARS-Build-438-mit-besonderer-berraschung,6367

Project CARS: Build 438 mit besonderer Ãœberraschung

29.03.2013

Slightly Mad Studios hat passend zu den Osterfeiertagen eine besondere Pre-Alpha-Version von Project CARS freigegeben. Hier erhaltet ihr alle Infos zum Build 438.

Project CARS: Build 438 mit besonderer ÃœberraschungProject CARS: Build 438 mit besonderer Ãœberraschung  Zoom Anlässlich der Osterfeiertage haben sich die Entwickler von Project CARS etwas Besonderes einfallen lassen und verbreiten damit auf ihre Art Osterstimmung unter den freiwilligen Testern.

Das für alle ab dem Status "Team Member+" und aufwärts spielbare Build 438 enthält neben den üblichen Fehlerkorrekturen und Verbesserungen von den Sounds bis zu Autos und Strecken eine virtuelle Ostereiersuche bei der es gilt fünf auf den Strecken versteckte Eier zu finden. Die schnellsten drei Spieler denen das gelingt werden mit Tassen und Kugelschreibern mit dem SMS-Logo belohnt.

Außerdem dürfen die Spieler auf der klassischen Version der belgischen Rennstrecke Spa-Francorchamps fahren. Die Strecke ist aber nicht einfach so auswählbar, sondern muss erst im Spiel gefunden werden. Was Slightly Mad Studios sonst noch geändert hat, ist dem nchstehenden Changelog zu entnehmen.

Build 438 (28/3/13, Team Member+)
Audio:
-Doppler settings and dynamics of fly by refined
-Exhaust now responds to distance based echo (this is experimental)
-Experimental delay/reverb by distance settings for trackside cams. Effect is slightly exaggerated to assist audibility for testing

Environment:
-Clear 5 wtc updated with recent weather edits including hortizon sky/emap boost, cloud fade and sun emap intensity
-Multiple changes to wtc files. Addition of emap sun multiplier to clear/cloudy settings to add more contrast to reflections. Addition of lower sky brightness boost to add more contrast and sheen to reflections and to add brightness and bloom on the horizon. Cloud distance fade added in multiple conditions to replace or aid cloud fog. Additional tweaks to balance the above. Addition of a new Rainy2 setting which is based on the recent Overcast2. All settings bar foggy, heavy fog, overcast and clear5 have been edited

GUI:
-Happy Easter everybody!
-Linen background upgraded and all screens that reference it updated, news ticker now runs along the bottom edge, saving in Options/Online now returns you to the previous page, Remove Ghost button moved to left-hand tile panel, new disabled state for text so it’s easier to read, Steam Community button added to top link bar, other minor visual improvements and bug fixes

Physics:
-Many tire and setup changes to the BAC Mono, SP300R, JP-LM, Racer L4 and V8, Mustang Boss 302R and BMW M3 GT4. See Physics Releases post #53 for details

Tracks:
-Bathurst: Fixed shader technique on winebushes to avoid normal issue in Bathurst
-Bathurst: Adding possible missing textures for Bathurst
-Bathurst: Fixed 2 trackoft issues pointed out by users on Bathurst
-Heusden: Moved trees closer to track and added large tree to right of start straight approach

Vehicles:
-Mitsubishi Lancer: Body Exterior LODX modelling done. Chassis/Interior gaps fixed on front windows


weitere News zum Thema


© 2018 - Alle Rechte vorbehalten