Project CARS: Build 531 ab Junior Member+ und viele Screenshots

Während sich die pCARS-Unterstützer über das neue Build zum Ende der Woche freuen und die jüngsten Änderungen in Augenschein nehmen können, gibt es für alle wieder neue Bilder.

Project CARS: Build 531 ab Junior Member+ und viele ScreenshotsProject CARS: Build 531 ab Junior Member+ und viele Screenshots  ZoomProject CARSBilder vom 01.08.13Neues Build, neue Testgelegenheit. Für an der Testphase von Project CARS teilnehmende PC-Player ist jetzt die neue Pre-Alpha-Version 531 für alle ab dem Status als Junior Member+ verfügbar. Wie schon berichtet, haben die Entwickler in dieser Woche konsequent an den Autos gearbeitet aber auch die Strecken weiter aktualisiert und in verschiedenen anderen Bereichen Änderungen vorgenommen.

pCARS-Fans finden zudem in unserer Galerie zum Spiel 86 neue, von der Community erstellte Screenshots die mit tollen Detailaufnahmen aus der Boxengasse und auf der Strecke aufwarten.

Build 531 (2/8/13, Junior Member+)
Render:
-DX9/DX11 various 64bit Rendering fixes
-DX11 fixup Threadsetup params for envmap, forward rendering etc
-GraphicsConfig – turn off auto texture resolution reduction with low OS memory in Aries

WiiU:
-WiiU CommandBuffer(displaylist) support implemented (required for multi-threaded rendering)
-Add GX2Invalidate queueing for command-buffers
-WiiU fixed R8 textures to broadcast red to blue and green channels to work with shaders expecting L8 style inputs

Controls:
-Mouse Steering added
-Also added mouse L&R button-swap detection

GUI:
-Re-saved the HUD_Messages.xml with Subtitles page layer turned off (fixes rouge messages (just for you Doc ))

Tracks:
-Derby: Continued inner terrain modelling, 1st grid marking fixed, width of gate close to starting area fixed,added Janos assets, applied dirts and skids to all of the kerbs, fixed gaps in terrain, continued texturing and modifyfying the inner and outer terrain as per latest references
-Bathurst: Added metal barriers and moved them to match new updated csm, added trees at area left of the track after elbow

Vehicles:
-Z4 GT3, M3 GT, Zonda R: Added data for filtering realistic driving aids
-FG1000: CPIT display: changed default units to metric
-FG1000: Fixed cockpit display RPM lights
-FG1000: Added missing display data file
-FG1000: Added cockpit display + fixed exhaust backfire position



Tags: pcars, Project Cars, steam, Rennspiel, Rennsimulation, simracing, Slightly Mad Studios, pre alpha build


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