Project CARS 3: Dritte Aktualisierung für PC, PS4 und Xbox One, Style-DLC-Termin und Detai

Im Vorfeld der Veröffentlichung der Style-Spielerweiterung, haben die Entwickler das dritte Update freigegeben. An welchen Stellschrauben zur Verbesserung des Spielerlebnisses gedreht wird und welche Strecke nun allen Spielern kostenlos zur Verfügung steht, ist hier zu erfahren.

Project CARS 3: Dritte Aktualisierung für PC, PS4 und Xbox One, Style-DLC-Termin und DetaiProject CARS 3: Dritte Aktualisierung für PC, PS4 und Xbox One, Style-DLC-Termin und Detai  ZoomProject CARS 3Bilder vom 21.12.20Slightly Mad Studios hat Project CARS 3 mit einem weiteren Update bedacht. Das dritte Update steht auf allen Plattformen (PC, PS4, Xbox One) zur Verfügung und adressiert eine Reihe von Problemen in den Bereichen Online, Benutzeroberfläche, Karrieremodus, Physik, Strecken und Fahrzeuge.

Neben den Fehlerkorrekturen und Detailoptimierungen bei den Rennkursen und Autos, gibt es auch eine Neuerung in Form der Implementierung der TrueForce-Technologie sowie eine neue, kostenlose Strecke für alle Project CARS 3-Spieler. Dabei handelt es sich um den Bahrain International Circuit mit den vier Streckenkonfigurationen GP, Inner, Outer und Paddock.

Alle Änderungen können mit der nachstehenden Übersicht noch einmal nachgelesen werden. Neben dem Patch erwartet Project CARS 3-Spieler noch im Dezember die Style-Spielerweiterung. Diese wird am 15. Dezember erscheinen und den Ferrari SF90 Stradale, Lamborghini Sian FKP 37, Hennessey Venom F5 sowie Anpassungsgegenstände für die neuen Fahrzeuge und den Spieleravatar enthalten.

Project CARS 3 - #3 Update (PC)-Changelog:
Online
-Issue with online players moving at different times during rolling starts fixed with automatic race delay countdown
-New lobby browse flow
-New post-race flow in MP
-Fixed host assist settings for all MP participants
-Fixed an issue that caused MP options to become inactive after reconnecting ethernet cable

GUI
-Fix for Photo Mode vignette effect
-Fix for pressing the “Hide HUD” button during the post-race spectating sequence
-Fix for when you hit “0 attempts left” in Rivals Mode and the Race button wasn’t greyed-out
-Fixed button to toggle between loaner and owned cars being labelled as “0” in vehicle select
-Fix for decals being replaced while applying decals in certain slots and scrolling through decal placement options
-Fix for highlighting the GT Open tab causing the Road E class picture to appear
-Disabled the “Resume” button when Photo button pressed
-Changed sort order of proximity arrows
-Added number of attempts left in Rivals to pre-race menu and pause menu
-Fixed the track loading screen background flashing at the beginning of the “Welcome to” screen
-Improved framerate during video playback
-Fixed a crash exiting replays
-Updated to the latest Nissan logo
-Missing skip tutorial label in Brazilian Portuguese and Neutral Spanish added

Career
-Fix for cars not unlocking when user levelled up without leaving post-race screen, interrupting Career progression (this fix retroactively corrects any profiles which were affected by this issue).

Physics
-TrueForce initial implementation. Implementation uses haptic thread to provide high-frequency procedural waves for the rumble effects
-Modulated TruForce slip rumble based on surface wetness
-Fine tuned slide threshold for TrueForce
-Fixed TrueForce curb rumble at speed
-Fixed rolling start discrepancy when TC is enabled

Characters
-Fixed female character 1

Environments
-Willow Springs Horse Thief Mile: Removed “rallycross” tag that was making cars pick the dirt tyre option in all-weather conditions
-Mojave: Fixed various holes in the terrain
-Fuji: Sponsor updates for the track
-Azure Coast Full: Fixed the AI turning abruptly after the finish line in the post-race screen
-Knockhill National: Fixed the AI contacting the edge of the barrier when attempting to squeeze past slow or stopped cars
-Sakitto National: Slowed AI lap times 2-3 seconds at Legendary
-Zolder: Fixed a flickering glass window issue
-Monument Canyon B: Fixed the 32nd grid spot being slightly in front of the 31st
-Yas Marina: Fixed various LOD popping on track
-Zhuhai: Fixed some tree rendering on the track
-Hockenheimring GP Classic: Fixed some trees popping
-Added Bahrain to the track list

Vehicles
-Fixed crash when user applied a racing conversion kit to the last car in their garage
-2015 Ford Mustang GT Racing: Made interior dark grey instead of white
-Honda Civic Racing: Made interior dark grey instead of white
-Mercedes A45 TCR: Made interior dark grey instead of white
-Caterham 620R + Racing: Tyre update to stop colour popping when selecting factory livery
-BMW M6 GT3: Tyre fix to stop logo popping at distance
-Removed exceptions for McLaren P1 GTR, now all custom rims can be chosen
-Honda 2and4: Fixed missing animation for accelerating and braking
-Audi R8 LMP900: Edited front suspension to avoid clipping with bonnet



Tags: Project CARS 3, PCARS 3, update, patch, changelog, style pack, termin


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